Ak potrebujete niečo objasniť, vysvetliť, alebo iba zistiť, či je niečo možné a ako to funguje, radi Vám odpovieme na Vaše otázky. Tím našich odborných pracovníkov je pripravený s Vami konzultovať ľubovoľné otázky spadajúce do okruhov našej pôsobnosti. Môžete využiť náš kontaktný formulár, prípadne zavolať na naše telefónne číslo 02/ 4363 4254.
Pri rozhodovaní o technickej podpore a starostlivosti by ste mali dbať na ich rozsah a kvalitu služieb. Vyhnete sa tak nedostupným telefónom, nezodpovedaným emailom a odmietavým reakciám, ktoré sú bežné zo strany niektorých poskytovateľov služieb technickej podpory. Ak sa niekto v poskytovaní technickej podpory skutočne vyzná, dokáže pre zákazníka urobiť veľa vecí jednoduchšími.
- Sprievodca služieb – základom je popis všetkých služieb, ktorý je zrozumiteľný pre bežného užívateľa.
- Nápoveda – dôležitá je kvalitná nápoveda v rodnom jazyku, ktorá Vám v prípade nejasností zrozumiteľne vysvetlí správny postup.
- Jazykové prostredie – vyberajte si vždy takú technickú starostlivosť, ktorá poskytuje možnosť komunikácie v slovenčine. Množstvo technických údajov a nastavení ľahšie zvládnete v jazyku, ktorému rozumiete najlepšie.
- On-line podpora – Spoľahlivý poskytovateľ technickej starostlivosti reaguje na Váš e-mail v najkratšej možnej dobe.
- Telefonická podpora – pozor na kvalitu telefonickej podpory.
- Zrozumiteľnosť – uprednostnite prehľadné slovenské jazykové prostredie aplikácie na správu Vašich služieb.
- Informovanosť – aby ste sa o aktuálnych výhodách a akciách včas dozvedeli, informuje Vás dobrý poskytovateľ služieb o všetkých novinkách pravidelným emailovým newsletterom.